piatok, 3. marca 2017

Nie je darček, ako darček

Určite to poznáte. Situáciu, keď idete blahoželať a potrebujete darček.
Máte rôzne možnosti.
1. zvolíte dezert a kávu, veď tým nič nepokazíte
2. vyberiete to, čo sa páči vám a rada by ste to vlastnila
3. rozmýšľate,  čo by obdarovanú osobu potešilo

Neviem prečo, ale myslím si, že kto už zablúdil na tento blog, bude voliť možnosť ako ja, a to možnosť 3.


Moja veľmi dobrá kamarátka mala meniny a viem, že skúšala piecť muffinky. Ešte v decembri. Po prvom pokuse na muffinky zanevrela, a tak som vymyslela túto malú, kreatívnu sada na pečenie muffinov.

 
Všetko, čo potrebuje k pečeniu okrem surovín s malou trvanlivosťou je pripravené.


Recept nesmie chýbať :-)




A keďže je kamarátka  podobne "postihnutá" kreatívnym tvorením ako ja, do darčekovej sady som  pridala aj hrnček so špeciálnym textom. To všetko sa jednoducho hodí pre jej osobnosť a dobré srdce.




A ide sa balíť. Baví ma baliť darčeky a úplne si to užívam. Momentálne ulietam na takej naturálnej, jednoduchej vlne.

 
Poslúžil mi klasický hnedý baliaci papier. Výborný kúpite v Ikea, mne však došiel, takže tento som kúpila vo Faxcopy a je veľmi podobný.


Objednala som si novú raznicu, takže visačky u nás teraz frčia. Dávala by som ich úplne všade




Darček som včera odovzdala a potešil, čo zas veľmi potešilo mňa. Teraz už len počkám ako sa vydaria muffiny.

Krásny deň.
Hela


2 komentáre:

  1. Heli, taká muffinova kreativna sada by aj mňa potešila...som muffinový nadšenec :-) a na balenie darčekov používam vždy len obyčajný hnedý papier z Ikey :-D prajem Ti krásny víkend, ja sa teším zajtra do záhrady..D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,tak to ideme na rovnakej vlne. Dufam,ze si zahradku uzila, u nasbola sobota krasna a slnecna,verunas od kratkej prace vonku neodradil ani vietor:-) . Pekny zvysok nedele

      Odstrániť